Centralizirana omnichannel komunikacija s strankami
Centralizirana omnichannel komunikacija s strankami je ključna komponenta digitalne preobrazbe podjetij. Ta pristop združuje vse komunikacijske kanale - kot so e-pošta, socialni mediji, spletna mesta, mobilne aplikacije in drugo - v enotno, centralizirano platformo.
Zakaj vaše podjetje potrebuje Omnichannel strategijo?
Razširite svoje priložnosti na trgu
Z uporabo centralizirane Omnichannel platforme, lahko dosežete stranke na več kanalih, kar povečuje vašo vidnost in dostop do širšega kroga potencialnih kupcev. To vam omogoča, da razširite svoj doseg na trgu in dosežete več ljudi, kar je še posebej pomembno v današnjem konkurenčnem poslovnem okolju.
Poenostavite komunikacijo
Z združevanjem vseh komunikacijskih kanalov na enem mestu se zmanjša kompleksnost upravljanja več platform. To vam omogoča, da učinkoviteje upravljate s sporočili in hitreje odgovarjate na povpraševanja strank, kar izboljšuje celotno izkušnjo za stranke.
Izboljšajte vašo efektivnost
Z Omnichannel pristopom lahko bolje sledite interakcijam s strankami in zbirate podatke o njihovem vedenju. To vam omogoča, da bolje razumete svoje stranke in prilagodite svoje storitve in komunikacijo njihovim potrebam, kar poveča učinkovitost vaših marketinških in prodajnih aktivnosti.
Odkrijte nove vire prihodkov
Z boljšim razumevanjem potreb in želja vaših strank lahko identificirate nove priložnosti za rast in razvoj. To lahko vključuje ponudbo novih produktov ali storitev, prilagoditev obstoječih ponudb ali celo ustvarjanje popolnoma novih poslovnih modelov.
Digitalna preobrazba
Centralizirana omnichannel komunikacija ni samo izboljšava obstoječih procesov; gre za temeljno preobrazbo načina, kako podjetje komunicira s svojimi strankami. To je korak proti popolni digitalni preobrazbi, ki vam omogoča, da ste bolj prilagodljivi, odzivni in usmerjeni v prihodnost.
Centralizirana Omnichannel komunikacija s strankami
vam omogoča, da:
izboljšate svojo tržno prisotnost
poenostavite procese
povečate učinkovitost
odkrijete nove možnosti za rast
Podporna storitev za stranke
Centralizirana, vsaki vaši stranki prilagojena večkanalna podpora komunikaciji. Izboljšajte NPS, zmanjšajte stroške in povečajte učinkovitost z rešitvami v oblaku in API-ji.
Izkoristite moč večkanalnega marketinga, Učinkovito tržite z avtomatizacijo ponavljajočih se opravil, z večanjem konverzij in navduševanjem strank na vsakem kanalu
Optimizirajte svojo prodajo z inteligentno avtomatizacijo. Povečajte pridobivanje podatkov o potencialnih strankah, povečajte priložnosti za navzkrižno in večjo prodajo z rešitvami za večkanalno prodajo.
Dobrodošli v novo dobo optimizirane avtentikacije. Univerzalne rešitve za večfaktorsko avtentikacijo za enostavno zaščito, večjo varnost in boljšo uporabniško izkušnjo nakupne poti stranke od začetka do konca.
Za vse rešitve podjetja Infobip vam zagotavljamo najboljšo možno ponudbo v Sloveniji, hkrati pa ponujamo tudi celovito svetovanje za vse integracije in poprodajne storitve.
Najboljša ponudba
Certificirano svetovanje in integracija vseh Infobip rešitev za naše partnerje v Sloveniji.
Pripravljeni na boljšo komunikacijo s strankami?
Zahtevajte ponudbo ali si rezervirajte dodatno brezplačno svetovalno uro.