Experiences, nov izdelek s tehnologijo ChatGPT, ki bo revolucioniral izkušnjo strank

Sprva ponujen v Braziliji, je nov izdelek podjetja Infobip nabor vnaprej definiranih primerov uporabe GenAI, ki blagovnim znamkam pomaga izboljšati poslovne rezultate in okrepiti izkušnjo strank.
Experiences novi izdelek s tehnologijo chatGPT

Globalna platforma za komunikacijo v oblaku Infobip predstavlja Experiences, nabor vnaprej določenih primerov uporabe GenAI, ki blagovnim znamkam pomaga okrepiti in izboljšati njihove poslovne rezultate. 

Začenši z Brazilijo in nato širitev v druge regije v prihodnjih mesecih, je Infobip Experiences nova stava Infobipa v Braziliji zaradi potenciala te države kot vzpenjajočega se gospodarstva. 

Experiences trenutno začenja z GenAI asistentom, ki uporablja tehnologijo ChatGPT za izboljšanje interakcij s strankami z namenom omogočanja podjetjem: 

  • povečanja prodaje, 
  • prihranka časa in 
  • zagotavljanja zadovoljstva strank.

Od storitve rezervacije terminov GenAI do obsežnega seznama primerov uporabe, ki se bodo širili za podporo različnim poslovnim vertikalnim, bo Infobip Experiences najprej na voljo na WhatsAppu. 

Experiences omogoča, da so virtualne interakcije personalizirane, da spominjajo na človeške interakcije. Z uporabo tehnologije ChatGPT je mogoče komunikacijo narediti bolj celovito in človeško. 

Infobip Experiences lahko ustvari neomejene pogovore z uporabo pravilnega tona glasu. Vsa sporočila so vnaprej izpolnjena z GenAI in mogoče je izbrati idealen slog za vsako platformo.

Ker podjetja trenutno raziskujejo nove načine vključevanja umetne inteligence v svoj nabor orodij za angažiranje strank in ponujanja še bolj pogovornih izkušenj potrošnikom ter nadaljnje izboljšanje njihovih poti, je bil Infobip Experiences zasnovan za uporabo v več industrijah in bo podpiral vse, kot so maloprodaja, zdravstvo, transport in logistika, turizem med drugim.

Enostavnost uporabe in implementacije je še ena prednost. Z Infobip Experiences je konfiguracija možna v nekaj minutah, omnichannel izkušnja pa omogoča angažiranje s strankami na različnih klepetalnih in tradicionalnih pogovornih aplikacijah. Čeprav začenjamo s WhatsAppom, bo Experiences zgrajen na edinstveni omnichannel strokovnosti Infobipa in ne bo vezan na določen kanal. Sledili bodo drugi OTT kanali, kot so Viber, RCS in Apple Business Messenger, podprti s tradicionalnimi kanali, kot sta SMS in e-pošta za obvestila.

cloud-syncearthbullhorn linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram