Za tiste stranke, ki imajo raje neformalno komunikacijo ali iščejo hitre odgovore na svoja vprašanja, so na voljo klepetalni roboti (chatbot), ki delujejo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Ta robot lahko strankam nudi takojšnjo pomoč, odgovarja na pogosta vprašanja in jih usmerja k pravim informacijam ali oddelkom. Ker je na voljo neprekinjeno, je to odlična rešitev za stranke, ki morda potrebujejo pomoč izven običajnega delovnega časa.

Po drugi strani, za stranke, ki imajo raje bolj osebni pristop ali potrebujejo podrobnejšo pomoč, je na voljo možnost neposrednega stika z agentom. Ta možnost omogoča strankam, da se povežejo z usposobljenim predstavnikom podjetja, ki lahko ponudi bolj podrobno in personalizirano podporo. Neposredni stik z agentom je še posebej koristen za reševanje kompleksnejših vprašanj ali težav, ki jih robot ne more učinkovito obravnavati.
Ta storitev zagotavlja, da so vse stranke zadovoljne, ne glede na to, ali iščejo hitro digitalno rešitev ali bolj osebno interakcijo. Omogoča podjetjem, da izkažejo svojo zavezanost odlični stranki usmerjeni izkušnji, saj lahko stranke izbirajo način komunikacije, ki jim najbolj ustreza.