Globalna platforma za komunikacije v oblaku Infobip zdaj omogoča podjetjem, da zasnujejo in izvedejo celotne nakupne poti strank znotraj WhatsAppa. Z uporabo najnovejših funkcij platforme WhatsApp Business z Infobipom lahko podjetja zgradijo poti, po katerih lahko stranke opravijo konverzije in nakupujejo brez zapuščanja aplikacije, s čimer izboljšajo uporabniško izkušnjo in povečajo število konverzij.
Prej so morala podjetja, ki uporabljajo WhatsApp, stranke preusmeriti izven aplikacije na zunanje spletne strani, storitve podpore ali plačilne prehode za iskanje informacij, stik z agenti in nakupovanje. Razdrobljene nakupne izkušnje strank povzročajo nezadovoljstvo, ustvarjajo neenotne občutke pri nakupovanju in prispevajo k povečanju zapuščenih košaric..
Z uporabo funkcij WhatsApp Flows in Payments lahko podjetja ustvarijo prilagodljive, po meri oblikovane in optimizirane nakupne poti, kjer lahko stranke rezervirajo ali zaključijo nakup vse znotraj pogovornega niza WhatsApp.
S tem blagovne znamke izboljšajo zadovoljstvo in izkušnjo strank ter povečajo zadrževanje in konverzije. Primeri uporabe vključujejo generiranje potencialnih strank, priporočanje izdelkov, rezervacijo terminov, upravljanje naročil in plačila znotraj pogovora.
Sanjay Arora, izvršni podpredsednik in vodja operacij v podjetju Tata AIA Life Insurance, je izjavil: „V času, ko se čas meri v trenutku, in je priročnost najpomembnejši parameter na vseh digitalnih platformah, so bila plačila na WhatsAppu z minimalnimi koraki obdelave in takojšnjo potrditvijo plačil zavarovalnih polic nujno potrebna za povečanje zaupanja in zadovoljstva potrošnikov. Pred storitvijo Plačilo na WhatsAppu so morali potrošniki izvesti več korakov, vključno z vpisom v mobilno aplikacijo, postopkom avtentikacije in obdelavo preko plačilnega prehoda, medtem ko so s plačili na WhatsAppu ti koraki odpravljeni. V prvih treh mesecih po uvedbi te storitve je približno 3000 strank uspešno plačalo okoli 40 milijonov rupij za obnovo. Naš tehnološki partner Infobip je zagotovil izjemno podporo pri integraciji plačil na WhatsApp Pay v plačilni sistem TATA AIA Life Insurance.
To je bil velik uspeh in naši potrošniki so bili zelo zadovoljni. Posvečenost in strokovnost ekipe sta naredili to integracijo enostavno. Vpliv na naše poslovanje in zadovoljstvo strank je bil opazen – priročnost in varnost plačil na WhatsAppu sta pridobila naše stranke, kar je pripeljalo do povečane prodaje in zvestobe.“
To je del strategije Infobip, ki omogoča podjetjem, da brez težav gradijo celovite pogovorne poti strank od začetka do konca s polno podporo naših strokovnih storitev, ki vključujejo izgradnjo podatkovnih tokov, razvoj in ustvarjanje prilagojenih primerov uporabe ter spremljanje. To sledi Infobipovi uvedbi napredne analitike klikni-za-pogovor prejšnji mesec, ki združuje oglase iz Facebooka ali Instagrama z WhatsAppom, Messengerjem ali neposrednim sporočanjem na Instagramu, da poveča konverzije in donosnost naložbe v oglase.
Stranke si želijo bogatejših, bolj pogovornih izkušenj s podjetjem ali blagovno znamko na kanalih, ki jih uporabljajo z družino in prijatelji. Z odpravo potrebe po preklapljanju med različnimi aplikacijami in spletnimi stranmi ena-na-ena nakupne poti na WhatsApp Business Platformi z Infobipom ustvarjajo vrednost tako za podjetja kot njihove stranke. Z našo izboljšano ponudbo strokovnih storitev lahko pomagamo blagovnim znamkam enostavno integrirati Flows in Payments v njihove obstoječe delovne tokove in plačilne prehode.
Če vas zanima kako bi lahko to storitev uporabili v vašem podjetju, mi pište na info@jakom.si